1. Termenul de garantie al produselor de folosinta îindelungata este de minim 12 luni.
Consumabilele de imprimanta care au cap de printare inclus se pot prezenta la garantie numai în 24 de ore de la cumparare si obligatoriu cu mostra printata a defectului. Celelalte categorii de consumabile nu beneficiaza de garantie. Imprimantele Epson si Canon se vor prezenta la garantie doar cu cartusele originale ale producatorului montate pe ele. Garantia acestor produse nu se poate acorda decât îin aceste conditii.
2. Conditiile de garantie se asigura în conformitate cu prevederile OG 21/92 si HG 394/95, cu modificarile ulterioare. Produsul respecta cerintele esentiale de securitate si cerintele de protectie specificate în Declaratia de conformitate emisa de Flamingo sub nr.____ ___ __ __ sau Certificatul de Conformitate nr.___ ___ ___ emis de _____ ______ ________ ___.
3. Garantia se acorda la sediul tehnic din Sos. Stefan cel Mare nr. 40, Bl. 118, parter, Sector 2, Bucuresti, tel 3129272. Exceptie fac la produsele Hewlett-Packard, aflate in perioada de garantie, comercializate de firma Flamingo Computers, al caror service se efectueaza la sediul Q' NET INTERNATIONAL S.R.L., service autorizat de catre HP în România, situat la adresa: str.Fecioarei, nr.13, sector 2, Bucuresti, cu intrarea prin str.Tunari nr.53, tel.: 2301444, fax: 2301419 si produsele din gama audio-video care sunt însotite de certificat de garantie emis de o alta firma decât Flamingo; în acest ultim caz, service-urile autorizate sa asigure garantia acestor produse sunt cele specificate explicit în acel certificat de garantie.
4. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de noi va fi necesar sa îl prezentati cu TOATE accesoriile cu care s-a livrat produsul precum si cu ambalajul original în cazul în care rezolvarea garantiei implica înlocuirea produsului. De asemenea produsul trebuie insotit de factura fiscala în original fara de care suntem în imposibilitate de a asigura garatia. Se va refuza receptia în vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.
5. Reparatiile efectuate de catre personane neautorizate duc la pierderea garantiei. Producatorul si vânzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere în functiune, utilizare, întretinere, manipulare, transport si depozitare, cuprinse în documentatia care însoteste produsul.
6. Toate produsele comercializate de firma Flamingo sunt destinate utilizarii în incinte, de aceea, patrunderea sau prezenta oricarui lichid sau urma de lichid (oxizi) în interiorul acestora atrage de la sine pierderea garantiei.
7. Nu raspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamblele achizitionate de la alte firme. De asemenea nu ne asumam nici o raspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu corespund ca performante cu specificatiile producatorului respectiv.
8. Firma noastra nu isi asuma nici o raspundere privind pierderile de informatie soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni ci doar obligatia de a remedia aceste defectiuni, de aceea insistam asupra necesitatii de a face back-up pentru orice programe sau date importante în momentul solicitarii garantiei pentru un produs presupus defect. Garantia pe care o acordam pachetelor software se refera exclusiv la integritatea programelor pe mediul de stocare. Perioada de garantie este de 1 luna de la data cumpararii produsului. Modificarile de configurare si utilizarea incorecta a produselor software exonereaza vânzatorul de orice raspundere. Utilizarea pachetelor software în afara scopurilor pentru care au fost pregatite, nu poate implica responsabilitatea vânzatorului, dar poate implica responsabilitatea cumparatorului, în cazul în care nu sunt respectate prevederile legale în vigoare.
9. Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service în termen de cel mult 10 zile de la receptia echipamentelor. Produsele de folosinta îndelungata defecte în termenul de garantie, atunci când nu pot fi reparate sau când durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute în termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzator, sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizata a produsului respectiv. Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului ti în cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte în prima jumatate a perioadei de garantie) si în cazul defectarii produsului care a fost deja înlocuit.
Restituirea contravalorii sau înlocuirea produsului achizitionat ori a serviciului prestat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.
Restituirea contravalorii produsului sau serviciului se face la valoarea actualizata a acestuia, calculata în functie de indicele de inflatie comunicat de Institutul National de Statistica. Valoarea actualizata astfel calculata nu va putea fi mai mica decât contravaloarea produsului sau serviciului pe care agentul economic obligat la restituire o percepe pentru produse sau servicii de acelasi fel, în momentul restituirii.
Agentul economic are aceleasi obligatii pentru produsul sau serviciul înlocuit ca si pentru produsul sau serviciul vândut initial.
10. Livrarea se face din stoc la intrarea banilor în contul beneficiarului sau la achitarea integrala cu numerar a comenzii în prealabil confirmate de noi.
11. Modalitatile de efectuare a livrarii sunt fie prin ridicarea acesteia de magazinele firmei noastre de catre beneficiar printr-un delegat împuternicit în acest scop, fie prin expeditie (tren, avion sau rutier) catre acesta în cazul unei solicitari exprese în acest sens. În cazul din urma expeditia se face doar cu acordul nostru, costul expeditiei cade în sarcina beneficiarului si va fi inclus în valoarea facturii sau va fi achitat ca factura de expeditie si transport separata. Firma noastra va fi exonerata de orice raspundere legata de întârzieri intervenite pe timpul transportului, precum si deteriorarea sau pierderea în timpul transportului a oricarei parti a bunurilor prevazute de documentele de însotire a marfii sau un alt document de transport. 16. Indiferent de modalitatea livrarii va rugam sa va asigurati ca ati primit actele corespunzatoare fara de care asigurarea garantiei nu se poate realiza. Orice neconcordanta sau omisiune sesizata de beneficiar în privinta actelor întocmite de departamentul nostru de vânzari fata de conditiile anterior discutate cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate vor trebui comunicate pe orice cale în maximum doua zile calendaristice de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept.
12. Cumparatorul declara prin semnarea prezentului certificat faptul ca a primit pentru produsele achizitionate cartea sau instructiunile de utilizare (folosire, instalare, exploatare si intretinere) în limba româna.
13. Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani.
14. Produsele si serviciile comercializate de firma Flamingo Computers SA prezinta sigla calitatii ISO 9001, standard de calitate pe care l-am implementat începând cu anul 2000. |